måndag 21 november 2016

Träff med läkare idag

När jag var på strålningen idag visade jag upp detta. Det är en rodnad vid porten, lite svullet, värmeökat enligt sjuksköterskan, och det kliar. Efter strålningen tittade en läkare på det, hon ringde min läkare på onkologen som sa att det kan bli så efter behandling med Taxotere. Jag skulle få lämna prover.

Hade även tid hos tandläkaren för att rotfylla de två tänderna jag hade infektion i tidigare. Det gick bara bra, jag har en så duktig tandläkare.

Sedan fick jag åka tillbaka till Nus för att lämna prover. Läkaren ringde sedan och sa proverna var bra, men att det kan vara en infektion i alla fall. Anestestläkaren ville titta på det idag. Men eftersom jag var hemma och det var på eftermiddagen kom vi överens om att jag inte behövde åka in. Blir det värre ska jag åka in akut.

Imorgon är det strålning kl 10, då ska jag säga till sköterskan att kontakta läkaren jag träffade idag. Då skulle hon ordna med anestestläkaren. Så vi får väl se vad det blir imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar