tisdag 25 oktober 2016

Firar idag, sista tabletterna betapred

Jag har väl småfirat lite sedan sista behandlingen, men idag firas att det inte är mer kortison! Vi räknade ut att under denna behandling har jag tagit 552 tabletter betapred. Det är några. Nu är det skönt att jag inte ska ha fler av dom. Jag och Anna åkte till Vännäs och fikade, det var väl ungefär vad som var lagomt idag.


I fredags kom Åsa med mat och fika, så då firade vi med mat, fika, vin, pyssel och trevligt umgänge hela dagen och en bit in på kvällen.


Min kusin Veronica kom hit på fredagkväll, och då har det fortsatt med en massa gott att äta, vin och trevlig samvaro. Jag tycker man ska ta varje liten chans att fira. Det som är jobbigt finns ju där ändå. Nu blir det lite vila för att sedan se fram emot helgen då det är pysselträff i Övik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar