fredag 16 september 2016

Återbesök på onkologen för prover

Idag har detta charmtroll och hennes mamma varit Hebbe och Hugo vakt när jag varit till onkologen och lämna prover. Hugo funderade tydligen var matte tog vägen.

Då det tar 1-1 1/2 timme till proverna är färdiga åkte jag tillbaka och fick lunch.

Tillbaka till onkologen till kl 13 för att träffa dagjouren. Och jag blev godkänd! Crp hade ökat men det kunde vara så att det släpade efter sa hon. Mina värden på vita var bra, jag har ingen temp, svullnaden är mindre och jag mår bättre. Då sa hon att det inte är någon fara. Och så har jag ju mina ordinarie prover på måndag, mest troligt näst sista behandlingen på tisdag.


Lilltrollet somnade när jag var där, men jag hann mysa med henne innan.


Var tvungen testa mina produkter jag fick igår, och se om jag kom ihåg hur man gjorde. Tog även på peruken, som känns ovan att ha. Det är så långt hår. Första gången jag åker till stan med den. Nog är det bekvämt utan, inget hår i ögonen. Men det kändes ändå rätt bra. Får nog prova ha den fler gånger. Den värmer då skönt när man fryser om huvudet.

Till och med tandläkaren ringde idag och frågade hur det gick inför helgen. Hon blev lite orolig när jag sa att jag fick åka på akuten i onsdags. Tyckte det bar bra att svullnaden går ner och att jag inte har temp mer. Det var bara att ringa om jag ville under helgen. Underbar tandläkare måste jag säga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar