onsdag 17 augusti 2016

Härlig känsla när man får lite ork

Idag kände jag äntligen att jag hade lite ork så maken hade mat på bordet när han kom hem. Även om jag fick vila lite emellan. Jag tycker då synd om min käre make som får dra ett så stort lass just nu. Tur vi inte har småbarn, bara två hundar. Först jobbar han, hemma strax efter 17. Förra veckan fick han även göra mat när han kom hem. Utom då vi fick av våra nära och kära. Sen är det ju kväll. Och andra olika saker som också borde göras. Vi måste bli bättre på att sänka ribban just nu. Det ska väl bli bättre.


Stekt purjolök doftade så gott!!!


Jag var så sugen på ris idag. Hade en bit kassler hemma. Så det blev kassler varvat med ananas på ris och stek purjulöksbädd. Med ost på. Gott som tusan.


Körde lite hoj igår, det var härligt också. Har inte riktigt haft orken till det heller. Får fortfarande vila en del, men inte lika mycket som förra veckan. Har inget flås alls. Svettas för ingenting. Bara lyssna på kroppen. Käken börjar höra av sig igen, lite svårt att tugga. Blåsor på tungan, kan vara av krusbär också.


Träffade min lilla solstråle en snabbis igår också. Hon är så rar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar