tisdag 26 juli 2016

Smaken har förändrats ytterligare lite

Efter första behandlingen började jag gilla chips och korv, något jag inte gillar alls.  Nu efter andra behandlingen har jag upptäckt att min tandkräm, Sensodyne, inte alls smakar bra. Pepsodent ska det vara, som är alldeles för stark enligt mig.

Nu på morgonen gör jag en ny upptäckt. Loka är inte gott längre, Coca Cola ska det vara! Som jag inte gillar då värst annars. Och jag som köpt hem en åttapack Loka och en flaska Coca Cola.

Igår upptäckte jag att kalla matrester är super gott. När jag pratade med min yngsta dotter om det konstaterade hon bara att det har hon alltid sagt. Micrad mat är inte gott sa hon. Skojade med henne, sa att jag måste få cellgifter för att fatta det.

Varit på en liten morgonpromenad med hundarna, superhungrig när jag kom tillbaka. Kall pasta med baconsås och lite ketchup, mums. Undra hur detta ska sluta, vad jag kommer hitta på tycka om härnäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar