lördag 2 juli 2016

Nu har det går några dagar

Fick min första behandling med cellgifter i tisdags, och jag mår oförskämt bra!! Lite trött, men det var jag innan också. Lite huvudvärk, men det är av betapreden. Har tagit den mot andnöd några gånger tidigare då den huvudvärken känner jag igen. Hård i magen av illamående medicinerna, tar medel för det också. Så med andra ord, rätt ok ändå. Myser med barnbarnet när jag inte vilar, hälsat på Hugo har jag också gjort.


En morgon vaknade jag med riktigt ordentlig huvudvärk, så ut ungefär så här då. Massage i nacken, sedan blev den bra. Sista kuren betapred idag, ingen huvudvärk idag. Hurra!!!!


Då planen nu är att åka ner till Örebro och hälsa på. Hebbe ska också få följa. Mår jag så här bra får vi passa på, nästa tid att passa på sjukhuset är 19/7. Det har varit många olika besök hela tiden, nu blir det var tredje vecka om det inte tillstöter något. Trevligt att få se något annat en stund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar