torsdag 19 maj 2016

Sjukt trött

Idag åkte jag till sjukgymnasten då jag känner att det verkligen behövs. Ordentlig låsning i ländryggen, även låsning i bröstryggen. Nu kan jag gå igen! Sedan åkte och åt lunch med mina döttrar, min kompis Anna och hennes dotter. Efter det hade vi en tid att passa kl 14. Och jag är så trött att jag höll på att somna när vi väntade att klockan skulle bli 14.

Nu är jag hemma, har lagt mig i soffan och genast kommer min kompis och lägger sig bakom rumpan.


Tröttheten kommer väl delvis från igår, en riktigt trevlig dag och kväll då jag fick massor av positiv energi. Men det var mycket känslor också som jag tror kommer efter idag,

I brevlådan hittade jag en kallelse till datortomografi av bröstkorg och buk. Det gör man tydligen alltid innan man påbörjar behandling. På måndag ska jag dit, klockan 9 på morgonen. Kändes lite väl tidigt. Det känns som om det är mycket nu. 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar